Min mobil är paj - ny på G

Min bästa vän mobilen e paj av någon märklig anledning och jäklar vad jobbigt där är att gå utan telefon. När den är borta märker man hur mycket man använder och saknar sin nalle. Hur gjorde man innan man hade mobiltelefon?


Som tur är går mitt abonnemang ut i september, så idag ringde jag 3 och beställde ett nytt abonnemang och ny telefon som kommer någon gång nästa vecka. Till dess får jag känna mej som en grottmänniska utan kontakt med omvärlden...




Här är den c902.





Veronica Maggio.

I våras kunde jag inte se Veronica Maggio i Göteborg för att jag hade träning.

Förra veckan blev jag lurad på Veronica Maggio, jag skulle beställa biljetter till hennes konsert på Marstrand, då var det 22 år...

Idag skulle jag beställa biljetter till henne uppe i Strömstad, då var det hela flyttat från den 16/7 till 11/7, med andra ord hade hon redan spelat i Strömstad. Fan jag vill ju se Maggio i sommar, jag får kämpa vidare.

Pust, istället får jag trösta mej med hennes singel "Stopp". 

 

Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


None

Kommentarer
Postat av: Hasse

Kan väl inte påstå att Maggio är det tyngsta man kan missa. Jag däremot missar Way out west och därmed band som Sigur Ros, Buzzcocks och framför allt Franz Ferdinand. Där har du tunga grejer.

Maggio kommer så småningom spela i din trädgård eller liknande, du får fler chanser.

2008-07-29 @ 12:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback