Ny HM-katalog

Sommaren är just nu som allra varmast och jag sitter och kollar kläder för hösten. Det går inte riktigt ihop, men det är så läget är. Det är mycket skit man får ner i brevlådan, men ibland ligger där ett och annat guldkorn. Som här om dagen när HM-katalogen låg där alldeles ensam. 


Jag har alltid varit rätt så klädintresserad, men intresset har växt mer och mer i och med att jag fått en inkomst varje månad, samt att jag har en flickvän som gillar det där med kläder.


Eftersom jag handlat en hel del på HM det senaste, så känns det som att jag har det mesta från butiken. Från katalogen som damp ner i brevlådan hittade jag några trevliga plagg som jag tänkte beställa.



 
















































Kan detta vara något att ha?




Kommentarer
Postat av: Frida

Åh den vita är snygg!

Den har jag redan kollat ut till min bror :P

köp den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback