Nya clothes

För ett par dagar sedan var jag på Torp och shoppade lite smått och gått. Tänkte det kunde vara kul att visa vad jag inhandlade för godsaker...


Från vänster: Skjorta från MQ, mystofflor från HM, väst från MQ, skjorta från MQ och en t-shirt från Carlings.


En skjorta från Bläck. Dålig bild dock.


T-shirt från Poco Loco och Carlings.


Väst, även denna från Bläck.



En liten annorlunda blogg, men hoppas ni tyckte det var kul och se lite av mina inköp.


Nu ska jag ut till Lysekil och sätta mej på Pråmen tillsammans med Fylking, Rödström, Fredde, Elin och Räkan.

Trevlig kväll allesammans!

None

Kommentarer
Postat av: Hasse

Billy, Billy, du får inte gå och bli modebloggare

2008-07-29 @ 12:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback