Timo kungade på Havsbadet

Igår var det bra drag kan jag lova. Timo Räisänen kungade på Havsbadet och Joel fick se en av sina favoritartister från första parkett. Trots fiasko-lite-folk, så blev det en grym spelning från Timo och hans band. Han lirade ut alla sina ess och jag kunde inget mer önska. Jäkligt kul att Havsbadet lyckats få hit så bra artister som bland annat Timo och Adam Tensta.


I början på augusti ska jag på festival i Karlskoga i Värmland. Där får jag chansen att se Timo ännu en gång i sommar, ska bli jäkligt skoj!



Två kungar på samma bild är inte illa. Joel och Timo Räisänen. Tack Alikan för kortet.


Ikväll blir det ny konsert i Strömstad. Jag, Fylking, Väggen och Wille ska se på Håkan Hellström och Kent.


Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!


Hajhajhaj!


// Joel

Kommentarer
Postat av: Peter

ser lite små fet ut joel ! kan vara läga att flytta hemifrån ?

2008-07-11 @ 15:40:38
Postat av: Joel

Jaså där hör man. Ska be mamma ta lite mindre grädde i såsen framöver...

2008-07-12 @ 18:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback