Barcelona runt hörnet

Halv åtta på fredag morgon lyfter planet mot Barcelona. Tiden fram till dess vet jag redan nu att den kommer att bli stressig. Därför blir det en liten liten blogg nu.


Var hemma hos SnyggAnders igår och planerade inkilningen. Haha den kommer bli grym. Det enda jag kan avslöja är att jag tycker synd om den som har galgfobi...


Har redan varit på träningsläger i Barcelona en gång. Det var när jag gick i åttan med SAIS. Det blev en minnesvärd resa, hoppas denna kommer bli likadan.


Att åka till Barcelona innebär inte bara tummen upp. Jag missar Ljungskiles premiär mot Hammarby och Eagles konsert i Globen som övriga familjen ska åka på. Pust.


Grattis Wille som idag den 26 mars fyller hela 20 år.


Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor" börjar bli riktigt bra.



Av tradition när jag är ute och reser så ser jag till att skaffa en bloggersättare. Precis som när jag var i Bulgarien är det Peter "Morris" Isaksson som agerar inhoppare. I helgen kommer han att ta fram den stora sågen och säga vad han tycker och tänker. Ska bli kul att se om han kan göra annat än att rädda bollar i Oddevold...


image68


Dagens låt: The Kooks - Always Where I Need To Be

 


Sköt om er medans jag är i Barcelona och lova att vara snälla mot Peter...

Tills vi ses ha de bäst!

// Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback