Allt är mitt fel LSK!

Sitter just nu och ser på BP mot Ljungskile. Det första jag fick höra när jag satte på TV:n var att LSK-spelaren Etchu Tabe var sjuk och inte kan delta. Han har kanske varit lagets bästa spelare denna säsongen och varför han inte är med ikväll mot Brommapojkarna kanske beror på mej? Hur tänker du nu Joel...


Jo, i tisdags när jag var på bio i Uddevalla träffade jag på Tabe och hans lagkompis Pascal Kondaponi. Jag tog tillfället i akt och hostade ur mej ett "Good luck at Thursday guys against Brommapojkarna". Tabe svarade med "Thank you" och tog fram näven för en handskakning och givetvis blev det så.


Saken är den att några sekunder innan min och Tabes handskakning så kände jag att det började rinna snor i näsan. Jag tog självklart bort det med min högra hand som sedan kom i kontakt med Tabe.


Nu kanske det är mitt fel om inte Ljungskile håller sig kvar...

Kommentarer
Postat av: Nisse i Bläsen

Behöver Allsvenskan egentligen Ljungskile SK. Är den inte dålig som den är? Fast det är klart... är alternativet Brommapojkarna, so why not!

Fast egentligen är det roligare att lyssna på radio när Ljungskile spelar än att se dem på TV...

2008-11-14 @ 08:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback