FM 09 äntligen här!

Äntligen är nya FM 09 i butik och jag har precis beställt det. Världens överlägset bästa datorspel är tillbaka, helt underbart! Nu ska det spelas!


Här kan du läsa mer om alla förbättringar till årets FM.


Förlåt för dom korta inläggen, snart kommer det mer läsning om London, årsfesten och konserterna med Hello Saferide och Veronica Maggio.


Helgens heta låtar: Eric Hutchinson - Rock & Roll

 


The Soundtrack Of Our Lives



Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Trevlig helg!

Hajhajhaj!


Kolla här ifall Joel  har mobilbloggat: http://joelano.blogspot.com/



Kommentarer
Postat av: Mikke

Hej Joel, Jag lirar FML, samma tillverkare osv fast i Live version. Riktigt kul måste jag säga!! :) Startade för cirka en vecka sedan,..

2008-11-15 @ 17:07:14
Postat av: Hasse

Asså, jag kom häromdagen på att jag faktiskt inte visste vem som sjunger den där sköna låten de spelar på radion hela tiden.

Men nu fick jag svaret, tack!

2008-11-18 @ 17:50:52
Postat av: Joel

Antar att du menar Hutchinsons låt. Verkligen hur skön som helst.



P3 är bra ibland.

2008-11-18 @ 18:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback