Forza Robins

Ett program som jag börjar tycka om mer och mer är talkshowen Robins i SVT. På fredagar bjuder den otroligt rolige Robin Paulsson in två gäster och tjôtar en stund. Underhållande är ordet för kvällen.



Kungen Robin Paulsson.

Tack vare SVT:s ofantliga arkiv kan man se programmen i efterhand, riktigt fint. Därför måste jag bara be alla att titta på denna magiskt roliga intervju med Fredrik Vikingsson.


Fredriks historia om sin rädsla för kändisar är galet bra. Om du enbart vill se den, spola fram till 14.30. Om du vill se hela pratstunden med Fredrik sätt på klippet vid minut åtta. Eller så gör du det bästa, se hela programmet! Se Robins från 081031 här!


Förra veckan klev jag in på Bogart i Lysekil och fick syn på en DVD med Robins bästa material. Jag köpte den direkt och ska njuta av den vid någon ledig go stund framöver.



Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kolla här ifall Joel  har mobilbloggat: http://joelano.blogspot.com/



Kommentarer
Postat av: Hasse

Asså, jag vet inte om jag tycker att Robin är så himla, himla rolig egentligen, det är mest det att han är väldigt käck och trevlig som gör att man vill se honom i rutan.

2008-11-09 @ 11:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback