Fullt upp det närmaste

Hej å hå. Elin är iväg och tränar och därför haffar jag datorn direkt. Denna veck har jag verkligen haft händerna fulla händer och mer väntar de närmaste dagarna.


Fredag: Konsert med Hello Saferide på Storan i Göteborg. Ska dit med Wille, Kristian och Tobbe. Ska bli grymt skoj.


Lördag: Heldag med laget. Pingis, mat, lekar, bastu, mingel och årsfest står på det späckade schemat.


Söndag: Då ska jag på tränarutbildning med Sernemo och Visone i Munkedal. Hela dagen ska vi lära oss saker om det där som kallas för teknik.


På tal om annat...


... gäspar måste smitta?


... köpte nytt pingisrack idag, jag kommer bli grymt farlig på lördag.


... Fars dag, pust vad det svir i plånboken. Pappa läser aldrig bloggen och ifall han gör det så får han nu veta vad han får. Gick till Bogart och inhandlade Seinfeld säsong 1&2. Hoppas det blir bra för pappa min.


... oj vad dålig Martin Hansson är som domare. Trots att jag är Liverpoolsupporter måste man bara erkänna att det var långt långt långt ifrån straff .


... andra delen av Londonresan ska jag försöka skriva så fort som möjligt, men den närmsta tiden hinner jag bara inte, tyvärr. Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.


Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!


Hajhajhaj!


// Joelano


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback