Maggio var magisk


Maggio med sina medhjälpare.

Konserten med Veronica Maggio blev exakt så bra och rolig som jag förväntade mej. Jag nöjer mej med att sammanfatta musikaftonen med några små punkter.


· Konserten varade bara i en dryg timme, men då sjöng hon bara sina allra bästa låtar. Jag säger så här: Hellre kort och grymt än långt och halvdant.


· Låten "Stopp" var det bästa jag hört live i år. Går inte att beskriva med ord hur bra V.M framförde den. Och då har jag varit på en hel del konserter 2008.


· Precis så lagom hes som jag blev efter framträdandet ska man bli efter en bra spelning.


· Egentligen stör jag mej på artister som ska ropas in och köra extranummer, men när Maggio gör det så måste jag bara älska det.


· Jag avgudar artister som sträcker micken mot publiken och låter den sjunga med. 


· 1000 tack Lena, Ida, Alikan och Isabel för en riktigt rolig kväll!



Den förtjusande Veronica Maggio!


Gänget. Joel, Alikan och Isabel. På konserten träffade vi även Ida och Lena-Maria.

Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kolla här ifall Joel  har mobilbloggat:
http://joelano.blogspot.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback