Dagens bild


Så här såg det ut på min helt fantastiska resa till Liverpool 2006.


Igår blev det äntligen 100% klart. Det blir England och fotboll, två år efter min första tripp till Liverpool. Denna gång blir det däremot London och det ska bli helt galet. Vi reser på lördag den 25:e oktober, ser Chelsea - Liverpool på söndagen. På onsdag kväll är det dags för Arsenal - Tottenham, tills dess tänkte jag utforska London.

Visst det ska bli otroligt skoj att gå på fotboll i England igen, men det ska bli minst lika roligt att uppleva London. Ska ta mej en närmare titt på huvudstaden snart och se vad man kan hitta på, det lär väl finnas något...


Om du varit i London, Vad får man absolut inte missa?


Sleep tight.


// Joelano


Kommentarer
Postat av: Hasse

Har varit i London två gånger. När jag var där andra gången (fotboll 2005) hade de hunnit bygga London Eye, vilket de de inte gjort när jag var där första gången.

Jag och farsan valde att trotsa den långa kön och åka upp i det stora hjulet. Det var faktiskt riktigt värt och kan verkligen rekommenderas.



Annars är ju tunnelbana alltid kul. Åh, tänk att gamle Billy ska få uppleva stationen med det praktiska namnet Arsenal. En upplevelse som kanske får dig att omvändas.

2008-10-14 @ 22:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback