Galet bra!

Sitter just nu och läser min bloggkollega Hasse Brasses blogg http://hansolof.blogg.se/


Efter att ha läst om diverse olika händelser och annat som Hasse haft för sig så hittade jag denna helt galna video som gav mej en sjuk ståpäls som jag inte känt på år och dar.


Coldplay live i Globen med Yellow som extranummer. Detta är bara så galet bra!


Jag säger bara wow...



Ikväll ska jag laga mat tillsammans med damer Elin, Isabel och Alikan. Kan bli både kul och framförallt riktigt gött.


// Joelano

 

Kommentarer
Postat av: Hasse

Ojojoj, ett helt inlägg som (nästan) bara handlar om mig. Vilken ära!





Yellow i Globen var grymt, och även om klippet som jag visade upp var från dagen innan kan jag garantera att dagen efter var lika grymt.



Och till skedarna: Dagens sked är ett inslag som syftar till att beskriva två personer som skedar, du vet sovställningen där den ena ligger med magen mot den andras rygg. Det handlar helt enkelt om att fantisera ihop ett antal personer och saker som skulle kunna tänkas skeda ihop. Sedan tänker man lite på hur tokigt det kunde se ut och så skrattar man. Svårare än så är det inte.

(Det krävs en smula sjuk humor för att fatta)

2008-10-03 @ 19:01:08
Postat av: Hasse

Och här har du länken till klippet:



http://www.youtube.com/watch?v=dwpKdWldQpw&feature=related

2008-10-03 @ 19:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback