Haha!

Vilken befrielse! Vi LFF spelar i division fyra även 2009! Det känns otroligt skönt och det är helt underbart att slippa oron som gnagigt i mej under hela hösten tack vare vår prekära situation. Jag tvivlade många gånger och trodde vi skulle åka ner, framförallt efter Hogstorps matchen, men tre raka segrar på slutet gjorde att LFF är kvar! Och oj vad vackert det är, det känns nästan som att man vunnit en serie!


Jäkligt kul för LFF att stanna kvar i division fyra, men min personliga fotbollssäsong i år har varit en total katastrof och den överlägset sämsta som jag gjort som fotbollsspelare. Jag har inte haft något självförtroende, knappt spelat på min favoritposition (mittback) utan istället fått flyttat runt på olika positioner likt en nomad. Ena matchen har jag startat, men blivit utbytt i halvlek, nästa började jag på bänken och fick hoppa in och så har det sett ut nästan hela säsongen.

Inför näst sista matchen mot Myckleby var jag till och med 15:e man och skulle varit utanför truppen om inte Slätteskär tackat nej på grund av sin fotskada. Detta är inte likt mej Joel, jag vill starta varje match och visa att jag kan spela fotboll.




Jag har redan nu en rejäl revanschlusta inför nästa säsong och då ska jag fan visa mitt sanna jag! 2009 är Joel Hanssons fotbollsår, så är det bara.


Jocke Berg. sångare i popgruppen KENT, sa i något sammanhang för något år sedan att han inte hade något behov av att blogga, eftersom han fick tillräckligt med uppmärksamhet som barn.

Detta är kopierat från fotbollsexperten
Sladjans blogg.

Lite kul så här på måndagskvällen...


Dagens låt: Timbuktu och Dregen - Tack för kaffet!



Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!



Kommentarer
Postat av: Hasse

Jag förstår inte hur det går till när du får dåligt självförtroende. Du borde vid det här laget veta att du är tillräckligt bra. Du är ju Joelano, för katten!

Postat av: Mikke

Du e kung Joel! Du var grym mot Henån! Inte lätt att spela med ny position varje match och aldrig få chansen att spela in sig i matcherna. Gott att vi slipper Tombolan nästa säsong! Ses snart i löparspåret =)

2008-10-07 @ 12:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback