Hello Saferide bokat

Idag har jag jobbat över och direkt efter det drog jag på styrelsemöte i klubbhuset. Var hemma vid halv tio, så känner mej rätt mör och snart är det dags för sängen.


Idag kom Wille och överraskade mej och berättade att han beställt Hello Saferidebiljetter till oss i Göteborg den 7:e november. Blir troligen jag, Wille, Kristian och Tobbe som ska till Storan (samma ställe som jag ska se Veronica Maggio tio dagar senare) och se Annika Norlin/Säkert!/Hello Saferide. Ska bli riktigt skoj! Därför är dagens låt given.



Det är min absoluta Hello Saferide favorit "Long Lost Penpal". Magiskt bra.


Go natt! Vi ses imorgon!


// Joelano

Kommentarer
Postat av: Lena

HAHA! Jag ska också dit! Vi kommer hänga på Storan en del i november..

2008-10-22 @ 21:09:30
Postat av: Joel

Wow. Jag får ringa dej innan det är dags för Hello, så att vi kan ses.



Men det är ju Maggio som jag ser framemot mest :D

2008-10-22 @ 23:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback