Mina närmaste timmar i ord

Hej gött folk. I det senaste inlägget fick ni se en massa bilder, idag ändrar jag strategi och satsar istället på mer ord.


Först och främst är det riktigt skönt med helg och framförallt en utan match, det är faktiskt riktigt gott. Precis som alla fredagar slutade jag idag klockan ett. Direkt efter jobbet åkte jag och Disco till Rosvik där vi träffade Lycke för en lunch. Det där att luncha på fredagar börjar bli en mysig, rolig, god tradition.


Efter en massa tjöt och mos med skinkschnitzel åkte jag ut till gubbarna i LFF:s klubbhus. Måste säga att jag trivs så magiskt bra där ute, oavsett om det är i omklädningsrummet eller på kansliet. Hämtade alla min kläder och utrustning som jag ska ha med mej till den tränarutbildning som jag ska gå på i Henån på söndag.


Därefter träffade jag Väggen för att leta present till Wille som har inflyttningsfest imorgon lördag. Efter en hel del butiker hittade vi äntligen en fin liten grej som jag tror han kommer att bli mycket glad över.


Ikväll blir det precis som förra fredagen middag hemma hos Elin. Idag har vi bjudit hit Väggen och hans dama Bella. Ryktena säger att det är gubbarna som ska laga maten. Vi slänger väl ihop min specialrätt: Snabbmakaroner med korv spetsat med lite smör. Efter matchen lär det bli en film eller varför inte Idol?


Imorgon ska jag äntligen få sova ut, känns som det var längesedan. Runt tolv ska jag sedan åka till Brastad för att tippa med Fredrik, ska bli riktigt avslappnande och fint.


Detta var vad jag kommer att hitta på de närmsta timmarna. Förhoppningsvis återkommer jag med något inlägg under helgen.


Dagens låt:
Lazee - I'm not Pop



Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!

// Joelano

Kommentarer
Postat av: Webbis

Ska fixa den jäkla länken men mina datorer strular så förbannat!

Mikke får hjälpa mej när han kommer hem från Egypten!

Ha det gött Marthin

2008-10-12 @ 20:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback