Trött, tröttare, Joel

Idag har jag jobbat över, så känner mej lite mör. Därför blir det två goa låtar och två underbara bilder. Får ta nya tag imorgon...


Solange - I Decided



Club 8 - Jesus Walk With Me



 

Jäklar vilken skön bild. Den är tagen från i somras när vi var på festivalen Putte i Parken i Karlskoga. Kan berätta att Johan slog Marcus i kampen om den bäste sumobrottaren.



Så här kan det också se ut när man är på festival.... Haha!

Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!

// Joelano


Kommentarer
Postat av: Conny Lundquist

Tjena! Jag håller på att skriva en artikel som eventuellt kommer att postas i Putte I Parken Magazine, Och jag ville bara undra om jag får publicera tält bilden i den? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback