Äntligen!!!

Äntligen - ja det är ordet för dagen.

Idag slog Liverpool för första gången, under Rafa Benitez, Manchester United och det med 2-1 hemma på ett kokande Anfield. Seger var dessutom rättvist, vilket var extra skönt. Riera stod för en lovande debut, Babel gjorde ett bra inhopp för en gångs skull, Liverpool spelade utan Gerrard och Torres under nästan hela matchen, Mascherano var kingen förutom tabben vid Uniteds 0-1, Keane känns totalt ofarlig, Liverpool leder just nu PL.


Precis som jag sa i videobloggen igår har jag jobbat idag. Efter det bar det av till Café Malís i Brastad för fika och tippning med Fredrik. Är så jäkla skönt att dricka lite kaffe, läsa tidningen ordentligt, tjöta och tippa. Fredrik är en gammal barndomskompis som jag numera träffar allt för sällan. När vi var mindre var vi med varandra flera gånger i veckan, men med tiden har det blivit mindre och mindre med den saken, vilket är synd för det är alltid kul när vi väl hittar grejer.



Fredrik+Sportbladet+Kaffe+Tippa=Otroligt gött

Just nu ser jag på det tyska derbyt mellan Dortmund och Schalke 04. Med timmen spelad står det hela 0-3 till Schalke inför 80.000 i publiken, grym inramning!


Snart kommer Elin och då ska vi se på Manchester City mot Chelsea.


Ha det gött! Vi ses när vi ses!


Hajhajhaj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback