Björkjakt med två skogsmullar

Idag har varit en rätt så annorlunda dag i mitt lilla liv. Inget jäkt för fem öre. Istället tog jag en tupplur på två timmar efter jobbet och sedan åkte jag med pappa till Börje (pappas jobbarkompis på kyrkogården) för att björkjakt i hans stora skog.

Varför skulle vi ha dessa björkar?



De två skogsmullarna pappa och Börje. Min pappa är snart 50 år och ändå så omogen...


Jo, för imorgon ska Kristina, pappas dama, ha 45-års kalas i vår ladugård här hemma på Bråste. Vad som är roligt är att vi den senaste månaden röjt bort att bråte och skit som legat i stora delar av ladugården. När allt väl var borta la vi nytt golv och gjorde allt fint, så att vi kan ha sådana grejer som tex kalas där framöver. Helt kanon.


Ikväll har det också varit lugna puckar. Har betalt hela fotbollsresan till London och tagit lite velbilder med Isabel. Hon har köpt två nya glasögon, men kan inte bestämma sig för vilket hon ska köpa.


Ni kanske vill ge henne ett smakråd?



Jag vet att jag ser bäst ut av syskonen Hansson, men vilka glasögon är egentligen snyggast? Eller ser ni någon skillnad?

Jag måste bara berätta om min nya bästa kompis. Det är min kära stressboll som jag alltid klämmer, biter, kramar, pussar, smeker på när jag är hemma. Helt otroligt skön och go att ha faktiskt. Beställde den på teknikmagasinet för typ 60 kronor och tjenare vilket kap jag gjorde! Jag rekommenderar alla att köpa en stressboll.



Min stressboll är mitt allt.


Imorgon är det hemmamatch mot Ödeborg, men först ska jag jobba till tolv. Efter matchen blir det kalas här hemma och sedan vet man aldrig var man hamnar.


Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!


Hajhajhaj!



Kommentarer
Postat av: Hasse

De som du har på dig är hetast.

2008-09-20 @ 12:41:42
Postat av: Peyter

Är det Willy i bygglov T.V ????

2008-09-22 @ 13:59:58
Postat av: Ahl

"Hon har köpt två nya glasögon, men kan inte bestämma sig för vilket hon ska köpa."

hmm lite felskrivit där joel. hade hon köpt dom än eller hur var det.

2008-09-22 @ 17:11:25
Postat av: Joel

Så den gamle Ahl har vaknat igen. Var fasen är du på träningarna, jag saknar dina överstegsfinter...



Och JA ibland kan även Degen ha lite fel när det handlar om det svenska språket...



Peyter// Bygglov, va fasen e det?

2008-09-23 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback