Följ med mej på jobbet!

Alla mina närmaste kompisar vet att jag jobbar på H-fönstret. Däremot är det många som inte förstår vad jag sysslar med hela dagarna och därför tänkte jag snabbt visa er det. Allt med hjälp av ett litet klipp.

Det ska dock tilläggas att precis innan vi spelade in så gick vår VD förbi och tittade strängt. Därför kände jag mej lite stressad under filmakten ifall han skulle komma tillbaka och se mej och Andreas göra denna så grymma rulle. Under inspelningen hade jag en liknande känsla som när man var liten och pallade äpplen...


Och det hela gick som tur var bra. Jag fick dock inga äpplen, men det blev i alla fall ett klipp och resultatet kan ni se här.



Bloggfilmare är självaste Andreas "Disco" Andersson som ni förövrigt kan se på bilden.



Alla arbetar med t-shirt, utan Disco som kör utan, men så e han kingen också.


Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kommentarer
Postat av: Hasse

Shit, nästan lika bra som ett riktigt högklassigt "Hemma hos"-reportage!

2008-09-29 @ 20:48:54
Postat av: NiB

Nisse i Bläsen pallade aldrig äpplen! Han nöjde sig med att sno ett och annat körsbär...

2008-09-30 @ 08:41:41
Postat av: Mikke

Haha, det verkade svårt Joel! :P

2008-09-30 @ 10:59:48
Postat av: Olofsson

Den här kanske faller dig i smaken: http://www.samdodds.com/store.asp

2008-10-02 @ 20:26:48
Postat av: Joel

Olofsson// Riktigt snygga kläder, funderar starkt på att investera i ett någon snygg Liverpooltröja eller t-shirt innan jag åker till England.



Mikke// Det är grymt mycket svårare än man tror... Till och med jag gör fel ibland...

2008-10-03 @ 16:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback