Nyskapande - Videoblogg

Ibland varken man orkar eller ha tid att blogga. Då gäller det att vara det där som kallas för kreativ. Då kom jag på den briljanta idéen att göra en videoblogg. Såg efteråt att ljuset på videon inte blev speciellt bra, men jag hoppas ordna det till nästa gång.

Joel bloggar live via kameran för första gången!

Mina besökssiffror stiger, det är riktigt skoj och det är tack vare alla er! Tusen tack allesammans!


Måste bara nämna att idag var det fem år sedan Johnny Cash dog, det måste jag hylla med att länka låten som jag har som ringsignal - Cocaine Blues.


Sist men inte minst måste jag bara visa det underbara kortet på Patrik Moberg från LFF:s kräftskiva i lördags...


Moberg har alltid varit mammas pojk...

Till vi höres, ha det bäst!

Hajhajhaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback