Tacka alla läsare!

Jag tror faktiskt aldrig jag haft så mycket unika läsare som jag har just nu och det känns riktigt roligt och inspirerande. Desto fler som läser min blogg, desto roligare är det att skriva och lägga ner tid på texterna, så är det bara.


Jag vill ärligt tacka alla som dagligen läser mina rader, det uppskattas verkligen. Idag har jag hittills haft 36 unika läsare och 57 träffat totalt, det är jag fantastiskt nöjd med.


Förhoppningsvis kommer jag framöver att göra min sida ännu mer rolig och intressant så att fler vill besöka mitt lilla krypin.


Har du förslag eller synpunkter på hur jag kan utveckla min blogg? Är det något som fattas? Vad kan bli bättre?


Hör gärna av dej och maila mej då på
[email protected] 

Jag är tacksam för alla synpunkter, stora som små.


Här ser ni min bloggstatistik från de senaste dagarna.


Lite kvällstankar...


Jäklar vad jag stör mej på att ljudet alltid höjs när det är dags för reklam...


Nu börjat det ärligt talat bli riktigt kallt på morgonen innan jobbet. Tyvärr vill man inte erkänna att det vilken dag som helst är dags att plocka fram jackan.


Till veckan lovar jag ett riktigt grymt inlägg om när jag fick äran att åka med i Hasses otroligt gula och fina Volkswagen från 73.


Ne, nu ska jag se klart på Spurs mot Villa. Vi ses imorgon. Ha det gött! Hajhajhaj!

// Degen

Kommentarer
Postat av: Oskar

Fan va pinsam Villamatchen var! Först bent och modric markeringsmiss och sen Gomes rejäla tabbe. Man skäms...

2008-09-16 @ 17:38:42
Postat av: Joel

Ja Gomes agerande på 2-0 målet höll väl ingen högre klass :D Just nu ligger Spurs sist! Men de löser väl detta och slutar på en mittenplacering som vanligt?

2008-09-17 @ 16:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback