Häng mig

Varför blev man försvarare? Jag som var forward och öste in mål som pojklagsspelare. Idag lördagen den 25 april är verkligheten en annan. En pissmatch från min sida när jag äntligen fick chansen i mittförsvaret efter ett halvårs skadehelvete. 3-3 mot Hogstorp skulle ha blivit vinst om jag inte hade "tillbakanickat" bollen och Janne Jennehed hade kommit emellan och satt kvitteringen. Sug av mig asså vad dåligt. Att nicka tillbaka målvakten är lite av en specialitet jag haft genomen åren och har aldrig misslyckats tidigare, nu fick jag smaka på helvetet.


Handen i luften och in i dimman...

Kommentarer
Postat av: Olsson

Gå inte in i väggen för det. Det kunde lika gärna jag eller någon annan gjort!

Inget att gräva ner sig öfr nu Joel. "Nu tar vi de jävla dalsläningarna" på lördag istället.



Ha en bra kväll!

2009-04-25 @ 19:05:33
Postat av: Janne

ynwa :-)

2009-04-25 @ 21:47:24
Postat av: Hasse Brasse Slaskis

Sådär talar inte den man som en gång var kapten i Bohuslän/Dal. Du är grym, Billy!

2009-04-26 @ 16:20:31
Postat av: Nisse i Bläsen

Tappa inte sugen. Världen är full av tappade sugar...

2009-04-27 @ 06:40:15
Postat av: skarven!

För fan joel ta de inte så hårt hade jag vart i gamel stor förm så hade jag nöpet den!! du e en duktig kille........vid sidan av planen..... puss

;)

2009-04-27 @ 15:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback