Hultsfredsfestivalen bokad!

Jag är bra på det där med att spontanboka saker och ting. Ikväll har jag tillsammans med Isabel, Alikan, Hula och Fylking beställt biljetter till Hultsfredsfestivalen den 8-11 juli. Det blir alltså ännu en sommar med mycket musik.


Först Peace&Love 2006, Putte i Parken 2008, nu Hultsfred 2009. Det börjar bli lite av en tradition att åka på festival varje sommar. Jag längtar redan efter pissljummen Sofiero, bajamaja och framförallt artisterna som kommer till Hultsfred i år.
 


Så här ska jag, Fylking och Hula övernatta...

The Killers, Regina Spektor, Mando Diao, Timbuktu, Anna Ternheim, Hello Saferide, Kings of Leon, Franz Ferdinand, Sahara Hotnights, Petter, The Sounds, Lars Winnerbäck är mina favoriter som hittills är bokade. Bara Hives, Moneybrother och Maggio som fattas från Sverige...


Det ryktas även om en resa till Tylösand för att se Tomas Ledin den 22 juli. Ledin är sommar och minnen för mig, vore sjukt mysigt att besöka Halland under sommaren, det var bra längesedan. Men vet inte om jag får ledigt, har lovat att jobba all summer long. Den som lever får se.


På tal om annat...


... Räkor, baguette, ägg och majonnäs kan vara det godaste som finns.


... Måns Möller är bara kungen och idag var Grillad återigen rätt bra när Glenn Hysén stektes av bland annat Thore från FC Z.


... var på cirkus i torsdags. Det kändes som att man vara rena barnet igen.


... köpte Patrik 1.5 här om dagen, ska bli grymt intressant att se.


... nya konstgräset är klart i Lysekil. Sjukt fin plan.


... match imorgon mot Hogstorp, så jag måste lägga mig och ladda.



 


Sköt om er. Ha det gött! Haaaaaaaaaj!


Kommentarer
Postat av: Hartvig

får hålla med om att måns möller e kungen!! gillar egentligen inte grillad men låg och kollade och skrattde inte nån gång innan måns kom fram och drog den med att tore i FC Z uppbålsbara tjej hade fått punktering! haha!

2009-04-28 @ 13:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback