Sommarvibbar

I lördags fick jag några riktiga sommarvibbar. Gött väder, grillning i berget, förfest, och sedan krogen, verkligen fint.


Har jagat ihop lite bilder från kvällen...



Joel och Kajsa mot havet och berget. Hatten skulle bli ett signum för hela kvällen...


Alikan och Karin kan det där med pose.


Det finns bara en grillmaster... Fylk!!!


Inatt e jag din... Matte "Luka Modric, Gretzky, 99:an" Pettersson.



Linus och Jag pratar barndomsminnen.


Ölkortsspel är en klassiker precis innan utgång.

Idag har jag inget större att rapportera om, har jobbat från 07.00-18.30, hemkomst 22.00 efter träningen. La ner en hel del tid på att lägga in sportbilder på
http://www.lysekilsposten.se. Kolla gärna, men det finns fortfarande en hel del kvar att lära vad det gäller redigering.

Nu är det dags att dunka huvudet i kudden...

// Joel

Kommentarer
Postat av: Fylking

99:an? Har det något med Gretzky att göra, eller är det för att han inte är helt 100? =)

2009-04-28 @ 14:05:16
Postat av: Anonym

hahahaha

2009-04-28 @ 17:16:08
Postat av: Joel

Du får tolka det som du vill :D

2009-04-28 @ 22:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback