Vad gör du nu för tiden?

Just nu ligger fokus på tre saker i mitt liv. Jobbet, lägenheten och fotbollen, så tyvärr kommer min kära blogg rejält i kläm.


Har inte hunnit med så mycket förutom fotboll sedan senast vi hördes av, men här är lite punkter som jag samlat på mig.

  • Imorgon kommer jag att lyssna på Björn Kaspersson klockan 10.00 på P4.
  • Seriepremiären avklarad. Kryss mot Vallen och jag fick hoppa in sista 20 och göra matchdebut för i år. Stort.
  • Dagen efter lirade jag hela matchen med Lyse. Mina första 90 minuter på a long long time.
  • Liverpool titellösa denna säsong också... men oj vilka matcher de har bjudit på det senaste.
  • Ska skriva om sex stycken matcher till helgen, ska återigen bevaka SAIS på plats, intressant!
  • Har köpt någon Hydrokortison för mina lår. Håller tummarna för att det hjälper mina röda flammande benstockar.
  • Lite surt att man inte lyssnar så mycket på P3 längre, man känner sig lite efter när det gäller nya låtar.
  • Jag och Lycke har skaffat oss en "egen" låt. Det är en klassiker. Den är dagens spår. Sommar!


Nå. Nöjd nu Skarven? Gillar dig med!



Kommentarer
Postat av: Skarven!

Jag tycker du e grym joel! klart bästa bloggen jag läst!



Har du sett någon svarv på de sista!

2009-04-27 @ 15:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback