"Efterrätten" var den som smakade bäst...

Så har Hasse och jag haft parmiddag igen. Som vanligt hände det grejer man bara inte kan undvika att skriva om. Denna gång var det Slasktask som bjussade på käk, men "efterrätten" var den som smakade bäst.


Hasse och jag har en timme lunch. De senaste veckorna har de sett ut så här:


1. Snabbt in på ICA för att handla dagens varor.

2. Tillaga maten

3. Äta

4. Efterätt
5. Sova middag i 5-10 min

Därefter är det hårt slit på jobbet igen.


Idag var första gången vi var hemma hos Hasse och han lagade en liten specialare till mig som han inte döpt än, men gott var det iaf. Nudlar, bacon, bambuskott, kokosmjölk, soja och diverse kryddor.



Duktig Slaskis.

Men nu ska jag sluta tjöta om mat för det var efteråt som det roliga hände. Då satte sig min vapendragare sig vid pianot och spelade det vackraste han kunde och jag stämde in så att det blev en duett. Lyssna och njut som de säger...


Av någon anledning kan jag bara spela in videos i drygt 20 sekunder på min mobil. Någon som vet varför?


 





Xabi Alonso till Real Madrid, röööööööööööööööööööva är det!

Kommentarer
Postat av: Fylking

Joel, sjunger hellre än bra.. :)

2009-08-05 @ 02:31:28
Postat av: Slasket

Gillar framförallt din "life, life, life". Fel text och dessutom på fel ställe, men ändå så mycket känsla. Gåshud all over.

2009-08-05 @ 09:31:15
Postat av: Joel

Rösten är inte alltid det viktigaste, titta bara på Håkan Hellström, han är grym trots värdelös sång.



Däremot är det känslan som är det primära och det är den jag har mycket av, precis som Hasse påpekar.



Och då får man gärna gåshud...

2009-08-05 @ 13:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback