Jag skakade hand med Måns Möller i lördags. Wow wow wow

Utspelade i knappt en timme, ändå vinst med 0-4 borta mot SAIS. Matchbilden speglade inte resultatet, men Stångenäs skapade inte de där heta chanserna där det bara ska vara mål och vi kontrade inte våra baljor och var effektiva. När spelare som Bacon och Wickins är borta märks det väldigt tydligt i vårat lag. Skönt med seger inför seriematchen mot Hogstorp.


Vad har hänt annars i helgen? I fredags käkade jag på Peking tillsammans med KD, Hartvig och Martin-Ove. Sedan spelade vi bowling och jag fick visa vem som var Kingen på det också...


Efter det blev det utgång på ett halvlamt Havsbadet.


Lördagen blev fullproppad. Först lite fotolektion hemma hos Lennart Hård innan vi åkte iväg för att bevaka Kungshamn - Viken som slutade 1-4. Är alltid så mycket roligare och enklare att skriva om matcher när man själv sett den med egna ögon.


Efter matchen kikade jag till Willes nya lägenhet (Mobergs gamla) innan jag gick på Sunny Stand Up i parken. De första tre komikerna var rätt torra, men när kungen av humor, Måns Möller, äntrade scenen förvandlades allt till en skrattfest. Därefter följde Hasse Brontén, Özz Nûjen och sist David Batra som alla var helt grymma.


Därefter bar det först iväg till Old House för att sedan festa vidare på ett näst intill fullsatt Havsbadet. Det var 1 100 personer inne, mer än på midsommar, galet!


Söndagen blev en bakisdag tillsammans med Fylking innan jag nåddes av beskedet att min morfar Bertil hastigt gått bort. Jag kom tyvärr aldrig riktigt nära honom som jag gjorde med farfar Lennart, men det är ändå jobbigt. Det är från dig jag ärvt att jag någorlunda kan spela fotboll. Sov så gott morfar.


Idag har jag och Hasse varit i farten igen. Vi funderar snart på att öppna en mat-skola och göra en bok. Till lunch serverades spaghetti med ostsås och skinka. Våran mat vill gärna bli bra...



Mmmmmmmmmm...

På tal om annat...


...  jag skakade hand med Måns Möller i lördag. Wow wow wow.


... jag fick äntligen ett köksbord idag. Mamma och Anders åkte in till Uddevalla och köpte ett som de hittat på Blocket. Mannen som sålde det var Andreas Larsson, min gamla lärare på Fritids och innebandytränare. Lite kul och fint var det.


... måste jag till IKEA någon vecka fram över. Nu är lägenheten till 80% klar, efter utflykten till Göteborg hoppas jag att den ska vara iaf 99 procent klar.


... jag är ärligt talat sugen på att jobba imorgon. Har lite spännande projekt på G.


... för alla som inte sett henne, här kommer den första officiella bilden på mig och min grymt söta syster Ebba Lycke. Hon brås inte alls på pappa...



Jag med lillasyster.

... i lördags fick jag låna en fotobok av Lennart Hård, tänkte läsa den lite innan ögonlocken åker för långt ner.


Dagens låt: GES - När vi gräver guld i USA




Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kolla här ifall Joel har mobilbloggat:
http://joelano.blogspot.com/


Kommentarer
Postat av: Slaskis

Den där pastan såg smarrig ut. När får man smaka på den nästa gång?

2009-08-04 @ 16:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback