Sniglarna tutade!

Ikväll hände något speciellt under matchen mot Svarteborgs farmarlag. Jag skiter i resultatet. Jag skiter i att det regnade hela matchen. Jag skiter i allt som Uggla sjunger i en låt med samma titel. Förutom en sak...


Idag den 10 augusti 2009 sprang (!) jag ifrån en motståndares backlinje från halva plan och satte bollen i mål. Det har inte hänt sedan jag lirade i SAIS P-10 gäng och vi mötte Överby hemma och vann med 20-0.


Det var som att sniglarna tutade när Svarteborgs backlinje ställde om och jag kunde rinna igenom.


På tal om annat borde hörnor och frisparkar på bortre stolpen förbjudas. Jag lovar att minst 75 procent av målen görs på främre stolpen. Men om någon påstår något annat är jag öppen för diskussion.


Det var alles för ikväll.

//Kingen i Bingen

Kommentarer
Postat av: Nisse i Bläsen

Jag försöker bara bättra på statistiken!

2009-08-21 @ 19:29:09
Postat av: Joel

Haha så jäkla bra skrivet :D

2009-08-22 @ 10:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback