Bra skit

Den 17:e januari var jag, Wille och Tobbe på P3 Guld Galan i Skandinavium. Då bjöds vi på en massa liveframträdande och två av dessa är mina absoluta favoriter just nu. Den sista låten tipsade Wille mej om, och jajjemän den är riktigt bra och fin. Lite gay-varning, men va fan det bjuder jag på!


Adiam Dymott - Miss You (Live P3 Guld 2009)

 



John ME Amanda Jenssen Love Is My Drug (Live P3 Guld 2009)


 


Jag har hört klassikern Hallelujah i många versioner, men aldrig så bra som när Kurt Nielsen, Espen Lind, Askil Holm och Alejandro Fuentes sjunger den. Njut!



Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kolla här ifall Joel  har mobilbloggat: http://joelano.blogspot.com/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback