Första dagen på LP

Det var första dagen på LP det. Att sätta sig och skriva direkt efter jobbet känns därför lite konstigt. Det är ju mitt jobb, inget man gör när man är ledig, men så är det när man brinner för något. 



Vår underbara utsikt från kontoret.

Så satt man där på redaktionen, precis som sommaren 2007. Om jag tittar lite snett vänster så ser jag Lyckes underbara leende. Vi två inlåsta i ett och samma rum, ni kan säkert räkna ut själva, det blir tjöt, men också en hel del gjort.



När Lycke tycker att jag snackar för mycket sätter han på sig hörselskydden som här.  


Det gjorde däremot aldrig Sparven, Janne eller Jernberg på Swea, dom svarade alltid direkt utan en min.


Äntligen är man tillbaka på Knatteredaktion, bara Hasse som fattas.



Janne och Jernberg på Swea.


Sparven dricker en av sina 17 koppar om dagen. Cappucino toppat med en espresso är hans favorit.



Detta brevet skulle jag skicka iväg från Swea till en kund, men jag blev stoppad för att texten tydligen skulle stå nere i hörnet. Skitsamma?


Fan idag har jag faktiskt inte känt mej helt hundra. Om det inte hade varit första dagen på LP så hade jag nog stannat hemma. Känner fortfarande att kroppen inte är kurant, så jag tänkte lägga mej direkt efter jag skrivit klart detta.


På tal om annat...


... tack Fylking för en trevlig lunch på Rosvik idag, alltid gött att tjöta lite skit med dej.


... mitt rum ser ut som ett bombnedslag, men orkar inte städa och måste sova.


Dagens låt: Band of Horses - Ode to lrc




Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kolla här ifall Joel  har mobilbloggat:
http://joelano.blogspot.com/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback