Hawaii! Hawaii! Hawaii!

Det finns fester och så finns det fester. Den i lördags tillhör den sistnämnda kategorin. En heldag med Hawaiitema blev lysande, som Sickan i Jönssonligan hade uttryckt saken. 

  

Festkommittén var nervös innan, det såg man. Lördagen den 14:e februari skulle de arrangera årets första fest med temat Hawaii. Patrik Bladhs filosofi med "ta med sprit och kom" var som bortblåst och den nykomponerade festkommittén innehållande Hula, Bacon, Skarven, Ahl och Fylking tog laget med storm. Vilken femma och vilken fest sedan!


Dagen startade med träning på Slättevallen, sedan bastu, mat (tacos), lagfoto i Pinnevik, bastu igen för att tina upp, lekar, mingel, lekar, fest, dans, Sjökanten. Perfekt är ordet som symboliserade morgonen, dagen, kvällen och natten.


Det var riktigt kul att se alla riktigt snygga och Hawaaiska. Min outfit var den grymmaste utan konkurrens för jag hade min papegoja "Torres". I mitten på veckan visade jag honom här på bloggen och vilken succé han gjorde! ALLA ville ha en del av honom och ALLA älskade söta Torres.


Han kostade mej 59 kronor, men jag skulle lätt ha betalt 590 kronor för Torres om jag visste att vi skulle få SÅ kul tillsammans.


Some pictures...


Dagen började med träning klockan 10.00 på Slättevallen.


Bladhen och Erland. tog ett dopp i Pinnevik.


Sparven var den klart bästa av alla på Singstar. Efter mej.


Två Liverpoolare.


What a move!



Stafett.


Hade man inte orkat fixa kläder fick man improvisera som Wille.



Ska du smaka på den här eller?


Mini Bengan, jag och Torres.


Mingel mingel.


Wille hade inga problem med att lyfta Alikan.


Stek, stek, stek.


Brunis och jag tillsammans med våra underbara uppblåsbara.


Vilken entré!


Olsson, en av många som ville lära känna Torres.


Erland (Bruno) tar hand om min syster.


Den minen asså...


Hahahaha.

Lika som bär: Timon och Pumba?

På tal om annat...


... Fylkings olika musiktävlingar höll yppersta klass, precis som min röst på Singstar. Idol nästa!


... med Connys kamera tog vi porträtt och lagfoto i Pinnevik, förhoppningsvis kommer de bilderna upp här så fort som bara möjligt.


... tack alla åtta gubbar som ställde upp och städade klubbhuset dagen efter festen. Kanon!

... strongt av Erland, Källén och Bladh att ta sig ett dopp mitt i februari.


Festens stora fråga: Var höll Kulas Bruger-King-hatt hus? 


Fick gjort ett par videos också...

 
Det här kallar jag fest...


Ahl blev först ut.


 
Hula blev inte nöjd och begärde att filmen skulle klippas...


Hela riktiga intervjun med Hula hittar du här.

 
Ölhävartävling.


Fylking och Räkan leker Justin Timberlake.


Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kolla här ifall Joel  har mobilbloggat:
http://joelano.blogspot.com/


Tusen tack allesammans för en riktigt lyckad fest. Älskar er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback