Hawaiikläder här!

Jag är nog inte så taggad ändå. Jag är "gött" pepp som mamma sa lite ungdomligt igår. Idag kom nämligen min beställning av Hawaiikläder, grymt snygga, mycket penare än det jag köpte från HM igår. På lördag förvandlas nämligen klubbhuset till rena rama Hawaiipalatset och jag kommer att vara snyggast.


Redan nu ska ni få ett smakprov och ett bevis på att jag kommer bli hyperfarlig med min outfit. Resten får bli en "cliffhanger" som det så populärt kallas nu för tiden.


Det du ser nedan är mitt första egna husdjur som är en papegoja och jag kallar han lite finurligt för "Torres". Han kan redan ett 20-tals ord och innan festen är målet att han ska kunna ett par hundra, men det där med mål ska väl inte vara några problem för med hans namn...



Torres Hansson.


Just nu står det Hawaii i pannan på mej och jag förstår inte hur jag ska kunna koncentrera mej på jobbet imorn, för det enda jag tänker på är festen på lördag och vilka Hawaiiska drinkar jag ska dricka.



Dagens fråga: Vem kan stoppa mej från att vinna "Festens Hawaiioutfit" ?



Dagens låt: Haha, gissa! Ledtråd: En Baconfavorit...


Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kolla här ifall Joel  har mobilbloggat:
http://joelano.blogspot.com/


// Barack Obama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback