Hemma och sjuk

I förra veckan när några kompisar klagade på att de var förkylda berättade jag för dom att jag inte varit sjuk på snart ett år.


En vecka senare sitter man här hemma sjuk och med ont i halsen. Så typiskt som det var sagt. Jag missar jobbet, kan inte rehaba, bara sova. Inatt slaggade jag 15 timmar och ändå är jag trött. Men men.


Det är tur att det finns TV, MSN, Youtube, Facebook och allt vad det heter när man är hemma en hel dag, annars hade man nog aldrig klarat sig.


Blev som sagt sittande på Youtube en bra stund förut. Hittade dessa goa klipp från året 1994 som ger det där som kallas för rysningar.


 




//Joel

Kommentarer
Postat av: Hasse Brasse Slaskis

Först tystnaden, sedan jublet, och så Clarence Clemons Jungleland-solo på det. Storslaget.



Synd att Petrescu missade sin. Har alltid gillat honom.

2009-02-17 @ 21:51:06
Postat av: Hartvig

får nästan tårar av att kolla på fotbolls-klippet. Magiskt!!

krya på dig wanker!!

2009-02-19 @ 07:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback