Hockeymys

Det är en sak med mina nya jobb som är lite segt. Att man slutar vid 17.00, när man slutat 13.00 de senaste 1.5 åren. Därför blev det full fart hem efter arbetet i fredags innan Isabel, Alikan och jag begav oss ut mot Gullmarsborg för Viking mot Tibro.

  

Där mötte vi upp Fylking som var på strålande humör. Det blev godis, tjöt och hockey, men tyvärr var matcher över efter tio minuter då Viking redan ledde med 3-0! Därför blev det mer koncentration på det där som kallas för kamera och bilder...



Alikan, Joel och Mr.Fylk.


Matte "Gretzky" Pettersson gjorde här ett underbart trick, men missade tyvärr denna gång.
Foto: Lennart Hård.



Men han var glad efteråt för det...


Det blir kallt efter ett tag när man är i Gullmarsborg och tittar på hockey...


Efter matchen åkte Mr.Fylk med oss bönder hem till Brastad där vi såg på Rena Rama Rolf och en Dvd med Robert Gustavsson. Han är tråkig Robert Gustavsson ändå, vilken karriär han har haft! Upp i allt detta kom Karin och gjorde gänget komplett.


Det blev en sen kväll och jag fick inte sova många timmar innan jag skulle upp för nästa dag som du kan läsa om i nästa inlägg.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jo Joel, du lyckades se frusen ut på bilden ;) haha

2009-02-15 @ 23:05:09
Postat av: Joel

Hehe :D Alexandra, du får sluta upp att avslöja mej...



Den här bloggen lever på att jag luras om allt och alla.

2009-02-15 @ 23:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback