Lite smått och gott beställt

Har precis slängt iväg en liten enkel HM-order som kan vara skön att ha i vår...




Cardigan är en ganska så ny bekantskap för mej. För något år sedan köpte jag en liknande fast grå, nu vill jag gärna ha en till och då blev färgen khakigrön.




Egentligen är jag inte mycket för accessoarer, men bruna armband kan jag inte få nog av, särskilt snyggt på sommaren.



Ännu ett tillbehör som jag aldrig tidigare använt. Är lite av en chansning, är det snyggt tillsammans med något så är den, annars så får den ligga och skräpa i garderoben eller så kanske någon annan vill ha den.




Enkel, klassisk, billig vit t-shirt. Ett plagg som man kan få nytta av då och då när man som minst anar det. Har haft en precis likadan innan, men den blev färgad rosa i tvätten. Nu håller jag tummarna att denna förblir vit. 


Dagens låt: Dave Stewart - One (U2)




Dagens fråga:
Vad sysslade Eboue med?!?!?!?


Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kolla här ifall Joel  har mobilbloggat:
http://joelano.blogspot.com/



Kommentarer
Postat av: Olsson

Nu har Eboue spelat sin sista match i Gunners tröjan. Det både tror och hoppas jag, en sån pajas.

2009-02-08 @ 20:49:15
Postat av: Joel

Först kort för tjöt, sedan för världens onödigaste eftersläng när han redan hade ett gult kort. Korkat är ordet.



Kan Arshavin bli frälsaren för Gunners?

2009-02-08 @ 20:53:36
Postat av: Oscar

Eboue är en idiot. Bra, så.

2009-02-08 @ 21:17:00
Postat av: Oscar

Eboue är en idiot. Bra så.

2009-02-08 @ 21:17:35
Postat av: Olsson

Vi kan inte förvänta oss att Arshavin sadlar Fabregas roll. Han kommer från vinteruppedållet i Ryssland och är inte 100 % än. Sedan behövs väl en tio matcher för att komma in i PL spelet.



Men som sagt. Vi kommer fyra, spelar CL nästa år med(Då utan Eboue)och tar detta år som ett mellan år.



Arsenal mot nya höjder

2009-02-08 @ 21:30:54
Postat av: Hasse

Jagg misstänker att Eboue är inhyrd av Chelski, Spottenham eller Man United för att förstöra så mycket som möjligt. Vid något tillfälle bad han om ursäkt på sina bara knän för att han tappat hjärnan i en match, och ett tag tyckte jag faktiskt att han var okej. Men idag bevisade han motsatsen - igen.

Eboue var grym i början av 2006. Sedan dess kan han matcher med betyget "bra" räknas på två händer.

2009-02-09 @ 01:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback