Helkväll i Gullmarsborg

Snart blir det en helkväll i Gullmarsborg. Först ska jag styrketräna med Olsson och Hula, det ska pumpas rejält. Dom kallar mej redan Hulken på jobbet och nu tränar jag för Beach 09. Big-packet ska bort och ersättas med six-pack.


Därefter blir det hockey, Viking - Töreboda, med Fylking och eventuellt någon till. Ska troligen skriva för LP på lördag när Viking tar emot Trollhättan. Därför blir matchen ikväll en perfekt uppvärmning inför mitt jobb på lördag.


Fylking, Joel och Hula håller i ihop oavsett om det är på Sjökanten eller Gullmarsborg.

Och just på lördag blir det årets hittills största fest hemma hos Alikan. Vi ska fira henne och Kajsa, det ryktas om att 50 personer är bjudna. Kan bli bra drag, men får se hur taggad jag är efter allt som hänt. Oavsett ska det bli sköj att träffa egran gött folk.


Isabel och födelsebarnet Alikan!


Hur som haver, kvällen blir fullspäckad.



Dagens låt: Milow - Ayo Technology



Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kolla här ifall Joel  har mobilbloggat:
http://joelano.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback