Laddar inför JVM-finalen!

Efter en lång kväll hemma hos farmor laddar jag nu inför JVM-finalen mellan Sverige och Kanada. För att hålla ögonen öppna tjötar jag med en massa folk på MSN, läser införrapporter och dricker kaffe i massor.


Det värsta är bara att min mage är allergisk mot kaffe, så det blir muggen minst en gång i timmen. Men vad gör man inte för att hålla sig uppe för våra Småkronor.


Sverigekittet med tröja, mössa och halsduk är på och jag är taggad till tusen.


Come on you Sweden!


Hoppas jag klarar mej att hålla vaken. Vad passar då bättre att lyssna på Melissa Horns Långa nätter?

Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kolla här ifall Joel  har mobilbloggat: http://joelano.blogspot.com/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback