Pust vilken natt och dag

Det blev torsk 5-1 inatt mot Canadickerna. Det var inte mycket att snacka om, Canada var bättre, men visst är det en sur eftersmak. Min vinst var istället att jag lyckades hålla mej uppe och följa hela finalen.


Problemet var bara att matchen var slut runt 04.30 och när jag skulle lägga mej gick det verkligen inte att sova, jag som alltid brukar somna direkt. Efter någon timme grubblandes somnade jag och jag tänkte att nu skulle jag väl vakna vid en 14-15.00 någonting, men jag klockan var 11.00 när jag stod upp!


Så idag har jag varit hur seg som helst, känns precis som en riktigt jobbig bakisdag. Jag är trött och på dåligt humör och somna kan jag inte heller, oavsett hur trött jag är.


Imorn blir det jobb, ska faktiskt bli skönt att komma in i vardagen igen.


Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kolla här ifall Joel  har mobilbloggat:
http://joelano.blogspot.com/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback