Lagfest och Hultsfred runt hörnet

Nej jag har inte gått bort. Eller inte än iaf, för i morgon åker jag på Hultsfredsfestivalen tillsammans med en hel dröse med Lysekilare, men vi som ska åka ihop är jag, Isabel, Alikan, Fylking och Hula. Detta blir min tredje festival och förhoppningsvis den grymmaste trots att det väntar regn.

  

Det händer inte ofta för min del, men en gång i tiden lärde jag mig faktiskt att det är bättre att hålla tyst än att prata. Tänkte köra på den melodin ikväll och låta bilder och video tala istället för en massa dravel.  


Vi går ut hårt med 110% och sedan bara vi ökar... 


Vi hade lagfest i lördags. Dagen inleddes med frukost på Luna.


Alla kom inte till klubbhuset på ett lika stiligt sätt som Erland och Smeskens. Haha!


Vissa gjorde allt för att roa sig lite extra...


Det blev femkamp. Första grenen var fotbollstennis. Festkommittén som bildade ett lag kom sist, Hula och Bacon var två av medlemmarna i jumbon.


Kulan i luften!


Det är bara att acceptera, vissa är snyggare än andra.


Goa gubbars gäng.


Räkan och Smeskens leker.


Här ser ni mästaren i äggkastning. Mr. Fylk!


Samma lekar varje gång. Lika roligt varje gång.



Matte var ett annat ess i kortleken.


Glädje i den bilden.


Gissa rumpan? Len var den iaf.


Knickers!


Att några alltid gör allt för att komma med på bild.


Som sagt...


Efter all hård träning blev det pizza för samtliga. Samma här, vissa åt mer än andra.


Efter maten blev det bad. Å Ahli Grr!!!

 





Smärta gillar vi. Ta det bara Väggen.


Mycket naket nu känner jag. Men det är inte fel med lite pingis ibland.


 






På Havsbadet träffade jag Hartvig, Tiltas eller Vegas. Go och glad är han iaf.


Goe minen på Hula där...


Hur lyckas han. Det blev tydligen bad efter Havsbadet också.

Här kommer lite skrapbilder från den senaste tiden, den bästa sist.


Två söta pojkar på midsommar.


En långhårig Jönsson var på besök över midsommar.


Fylking inlåst på min toalett.


Smeskens i sin farsas skjorta som han köpte på Mallorca 1968. Grymt stilig.


Jag måste bara avsluta med en liten rolig historia. Efter Havsbadet i lördags blev det bad vid Trampen. Vi blev sena, väldigt sena, och Taxi hann stänga. Jag hade bjudit hem ett gäng på efterfest och då tog kokarna Wille och Hula saken i egna händer. De lagade makaroner och köttbullar till åtta utsvultna prissar. Hur gott som helst.


Efter nattlunchen slocknade jag och hade ingen som helst koll på vilka som sov över. Klockan 08.30 på söndag står jag upp för att pissa när jag möts av denna helt underbara bild i mitt vardagsrum.


Från vänster, Hula, Bacon och Patrik. Helt magiskt skön bild.
 

Dagens låt: Lily Allen - Fuck You

 

Det var allt jag hade innan jag drar till Hultfred imorgon. Följ gärna resan och bravaderna på min mobilblogg http://joelano.blogspot.com/


Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Joel lyckas då alltid! fick mig lite goa skratt :D kul läsning! uppdatering från hultan snart då ;)

2009-07-12 @ 22:19:24
Postat av: Joel

Gött att höra :D Mmm det är tanken att det ska komma lite bilder och kanske en och annan video från Hultsfred...



Får hoppas att du och alla uppskattar den lika mycket som den här texten/bildkollaget.



Nu måste jag jobba lite, Vi höres när vi ses!

2009-07-13 @ 12:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback