Vad ska man säga?

Så sitter man här som en idiot igen. Är på redaktionen och mörkret har fallit över Lysekil.  Hungrig, svettig och med dålig andedräkt ska jag försöka knåpa ihop en text om dagens Allsång i stadens park. Om det inte varit för att Mando Diao är på P3 live så undrar jag om jag orkat.


Fan jag vill så jäkla mycket med mitt liv just nu.


Jag vill...

jobba och ta chansen på LP.

träna mer fotboll än jag redan gör.

vara ute som alla andra kompisar och dricka öl.

ha semester och njuta av sommaren.

uppdatera bloggen så mycket det bara går.

ha tid med allt, men man hinner ju fan inte med.


Varför kunde inte ett dygn vara 50 timmar?


På Allsången uppträde ett gäng killar och tjejer som dansade, tydligen några av Sveriges bästa. Och som de gjorde det. Jag blir så sjukt avundsjuk när jag ser folk som har takt och kan det där med att dansa. Att några ser lika snygga ut som de dansar bra gör en också bitter.



Jan Rippe var också där och underhöll i den gamla goa Macken-klädseln.

Ne nu får det vara bra för idag.


Mycket jobb, lite betalt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback