Jag har lurat mig själv under alla år...

... men nu har jag kommit på mig själv. Jag är tidsoptimist. Sitter just nu på jobbet och skriver ett par tråkiga artiklar angående kommunen. Lägg där till två stycken grejer till som jag lagt på hög. Pust.


Allt måste vara klart till morgondagens tidning, samma dag som jag ska vara ledig, med andra ord måste allt vara klart ikväll. Jag har också kommit på det där att jag är duktig på att ta på mig för mycket uppdrag, men jag får skylla mig själv.


Som sagt imorgon ska jag vara ledig. Ska vara tränare på LFF:s fotbollsskola, eller fotbollskolan som det står på alla barnens träningströjor, felstavat alltså. Lycke, Andreas Wiik, Patrik Karlsson ska hålla i dagen tillsammans med mig. Två stenhårda träningspass är planerade...


Ne nu ska jag pysa iväg till min egna träning, det måste bli någon pingismatch innan, det klarar jag mig inte utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback