Den senaste tiden

Hej vad det går mellan pattar och lår som Lars Wilhelmsson brukar säga. Riktigt så grova i språket ska jag inte vara, utan det var bara en liten klatschig inledning på ett inlägg som kommer att bli hur kul och intressant som helst.


Till morgondagens tidning har jag förhoppningsvis ett scoop som inte Bohusläningen får med i sin tidning som troligen trycks ikväll. Lägger ut det på hemsidan imorgon eftermiddag. http://www.lysekilsposten.se/


För några veckor sedan hade jag fest hemma hos mamma. Då fick mina kompisar syn på två stora kort bakom TV-soffan. Folk undrade varför morsan hade satt upp två kort på Isabel och inget på mig...


Men saken är den att det är jag som är på ett av kortet. Folk tycker alltså att jag såg ut som en tjej när jag var liten...



Fatta så snygg jag var som liten!


Idag vid lunchtid, vilket för mig är ungefär vid klockan 14.00 fick jag ett trevligt samtal. Det var lille Hartvig som ringde o ville prata lite skit. Han hade fått nys om att jag, Fylking och Hula ska se på The Hives nästa tisdag i Götlaborg.


Jag kan säga så här mycket att Hartvig bjöd in sig själv och nu ska han med...pust.


Haha nejdå, fan va kul Hartvig, kan bli bra drag!


Hmm, vad har jag gjort idag? Får nästan tänka efter lite. Jo, dagen startade med lite av en sovmorgon. Skulle inte vara i Uddevalla hos naprapat Jesper förrän vid 09.00. Där fick jag värmebehandling av mitt sträckta lår och nya rehabuppgifter.


En av dom var att springa i vatten. Så efter jobbet for jag upp till Gullmarsborg för lite gympa i bassängen. Fick sätta på mig någon slags väst som gjorde det lite tyngre och höll mig flytande. Vid min sida hade jag min personligatränare Peter Isaksson som coachade mig hårt, men bra.


Till en början såg det allt annat än bra ut, men några hårda direktiv från Peter kom jag igång rejält med springandet i vattnet. Tur att man inte ser ut som ett fån när man springer i vattnet och förflyttar sig en halvmeter på 20 sekunder...


På min rast idag råkade jag träffa på Karin Möllborg, så vi tog oss en liten promenad i det underbara vädret. Direkt efter rasten åkte jag upp till Bowlinghallen för ett reportage till vår näringslivstidning som kommer kring påsk.



Lysekil.



Fasen va gött det är när man kommer här på sommaren go i gasen och Havsbadet närmar sig.



En baguett från räkbodarna är inte fel på sommaren...


Pråmen före Havsbadet är så jäkla mumsigt.


På tal om annat...


... är grymt sugen på att draga till Torp och handla lite kläder till våren. Garderoben skriker efter byxor!


... det var bra drag på Sjökanten senast. Jag höll mig kvar till halv tre, nästan rekord. Sedan åkte jag hem till Wille och sov i "vår" lägenhet.



Kungarna.


... The Hives senaste album är magiskt bra.


... käkade fisk på lunchen idag. Det borde vara förbjudet med ben i tillagad fisk! Funderar på att lägga in en motion.


... både mamma och pappa fyller under april 50!!! Jag som är 21 och har åldersnoja.



Dagens låt: The Hives - Hey Little You

 


Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kolla här ifall Joel har mobilbloggat: http://joelano.blogspot.com/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback