Går som Charlie Chaplin

Detta är lite komiskt. Ikväll har jag gått som Charlie Chaplin med särade ben. Anledningen? Jo idag sprang jag på ett löpband för första gången i mitt liv och lyckades få mig ett par skavsår vid insidan av låren. Allt annat än smaskigt och skönt.

  

Om det inte känns bättre imorgon får jag sitta still hela dagen. Aja, nog om mina bekymmer.


Stora delar av lördagen tillägnades hemma hos Hartvig i Kungshamn. Vi plus slappetaskarna Sjöberg och Stjerndahl tjötade, åt, drack och tittade på sport i stort sett hela dagen och kvällen. Vi släkte givetvis ner vid Earth Hour och hade då en berättarstund där Hartvig bjöd på några riktiga höjdarhistorier, host. Höjdpunkten var givetvis Portugal - Sverige och vårat lands snuskigt grymma försvarsspel. Lagerbäck till VM 2018!


På tal om annat...


... Wipeout i söndags var faktiskt riktigt bra.


... har precis installerat nya versionen av MSN. Alltid lika jobbigt att lära sig nya funktioner och allt ser bara knasigt ut.


... idag sprang jag alltså på ett löpband för första gången i mitt liv. Det blev 4.5 kilometer och brännskador på insidan av båda låren.


... Ljungskile värvar tre nya lirare. Jag tror LSK kommer sluta i mitten av tabellen i år, aldrig i toppen som alla spelare i laget tror.

... Vänersborg hade en riktigt fräsch och bra konstgräsplan, hoppas det är en sådan variant som också kommer till Brastad och Lysekil.


...  innan jag lägger mig ska jag läsa lite Stieg Larsson, läst 100 sidor nu av andra boken, det börjar bli spännande.


... träningslägret i Helsingborg till veckan kan bli pent. Jag hoppas på underhållning när det gäller inkilningen. Ahl är en av de lyckliga som ska kilas in i laget. Haha!


Var på en konsert som arrangerades av musikskolan i torsdags. Konserten inleddes med detta pampiga intro, bara så mäktigt.

Dagens låt: Richard Strauss - Also Sprach Zarathustra



Sköt om er!

// Joel

Kommentarer
Postat av: Hasse

Joel + tysk kompositör = osannolikt. Grattis

2009-03-31 @ 23:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback