Go kväll!

Nu har jag bara bakrus Allan, inte fullt så farligt som det var tidigare idag. Men det är inte utan att man mår lite illa av att titta på bilderna från festen igår.


Detta kortet sammanfattade kvällen mitt i prick. Kolla in Bengans skratt...


Klicka på korten för att få större bild!
  

  
       
  

Vi körde en hel del lekar. Här är finalen i en av dom.




Efter att jag sovit på eftermiddagen kikade Fylking, Matte, Hula och Väggen (!) förbi för att se Manchester U - Tottenham i Ligacup finalen. Den sistnämnde var hemma över helgen (han säsongar i Sälen) och det var kul att träffa blondinen igen. Som tur var, vann hans United över Mattes Tottenham på straffar.


Min vän och kollega har också spelat mot Tottenham. Lycke och Sol Campbell skakar hand på Gullmarsvallen.

 

Annars har dagen varit piano. Såg precis att min "krönika" publicerats i Gullmarsgymnasiets skoltidning "Kitsch". Läs gärna om du har tid och lust. Bläddra neråt lite på sidan, så ska du hitta den.

 

Jag har glömt att berätta jag bowlade med H-fönstret i fredags. En trevlig tillställning och det var kul att träffa mina gamla goa arbetskamrater. Mitt lag slutade tvåa, endast en poäng efter vinnarna! Riktigt surt. Men som tur var vann jag ett tröstpris som lottades ut, haha.



Wille och Kaj på världens sämsta bild. Kaj har faktiskt 299 poäng som rekord. Imponerande!

För bara någon timme sedan beställde jag, Fylking och Hula biljetter till The Hives på Trädgår'n i Götlaborg den 24:e mars. Har aldrig sett Hives live tidigare, så det är något jag ser framemot.


Dagens låt: The Hives - You Got It All...Wrong



Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!

 

Kolla här ifall Joel  har mobilbloggat: http://joelano.blogspot.com/


Trackback