Jag söker lägenhet i Lysekil

Ibland är det bra att ha en blogg, som nu när man vill annonsera om att jag är på lägenhetsjakt i Lysekil...


Jag känner precis så här: Joel nu är det dags att släppa sargen och ge sig ut i vuxenlivet. Jag kan inte leva på päronen längre och det är tid att lära sig vissa saker i livet som är nödvändiga.


Egentligen trivs jag väldigt bra hemma, jag är bortskämd som få. Den senaste tiden har jag känt att det blivit så jäkla mycket bilkörande. Jag åker minst en gång mellan Lysekil och Brastad varje dag, plus andra utflykter. Därför hade jag tyckt det var skönt att skaffa mig något i Lysekil.


Från och med imorgon finns jag med i Lysekilsbostäders register.


Känner du någon som ska flytta eller som har en lägenhet till översi Lysekil, så får du gärna ringa mig på 0734003454. Jag är tacksam för alla tips.


// Joel mot vuxenvärlden!

Kommentarer
Postat av: cc

UTHYRES:

En något spartanskt möblerad gillestuga i Utäng.

Mucho cheap.



OBS:golv saknas

2009-03-19 @ 07:42:28
Postat av: Bengan

Ingen censur här inte.

2009-03-19 @ 21:21:22
Postat av: Joel

Budet är taget CC!

2009-03-20 @ 09:46:14
Postat av: #25

Visst är det jobbigt när pojken vill flytta hemifrån. Men sånt är livet, en ut och en annan kommmer in... Joel ut, Ebba in :-)

Kram

2009-03-20 @ 15:14:48
Postat av: Joel

Så har pappa fått tag hittat en dator på sjukhuset...



Ett STORT grattis till Ebba.



2009-03-20 @ 20:37:34
Postat av: Peter

jag har en trea ledig från 1 april.



(mamma kan ju ha eget rum)

2009-03-21 @ 07:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback