Jag somnade inte på bion...

... och när jag inte lyckas med den bedriften betyder det att filmen varit bra. Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor" var så kallat bögigt bra. Den hade i stort sett allt. Tror förresten aldrig jag sett så mycket personer på folkan i Lysekil.


Jag är ingen filmslukare, det ska erkännas. Jag gör hellre annat, blir för rastlös eller somnar. Det är så det brukar sluta. Jag kan dock vara världsmästare på att ha sett flest filmer första kvarten för att sedan inte titta vidare...



Lina, Alikan och Isabel tyckte också att filmen var magiskt bra.

Men Män som hatar kvinnor var verkligen spännande, gripande och fantastiskt bra. Jag längtar redan till nästa film om jag nu inte får ett ryck och läser den innan. Men den chansen är lika stor som att Leksand går upp i Elitserien...


På bion träffade vi Peter Samuelsson och frågade om han var sugen på att hänga med bort till Kungshamn när de möter LFF. Peter tackade jag, så imorgon åker vi tillsammans med Alikan och Isabel till Abbavallen. Där blir det både varma kläder och varm choklad. Ryktas om en och annan intervju också.



Peter är en trogen supporter som sällan missar en match på Gullmarsvallen. Nu ska han även med mej till Kungshamn!


Efter bion pös vi hem till fröknarna Lina och Emma Anderssons lägenhet mitt emot ICA. Tror ärligt talat aldrig att jag varit inne i en grymmare lägenhet. Hur fin, stor och grym som helst. Jag är verkligen avundsjuk, men kul för er damer. Nu vet vi var förfesterna till Sjökanten håller hus framöver...


Slutligen fick jag min LP-bricka idag...


Ironi är ett av ledorden på LP...


Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kolla här ifall Joel  har mobilbloggat: http://joelano.blogspot.com/


Kommentarer
Postat av: Alexandra

:) Hög klass på din LP-bricka!

2009-03-07 @ 00:11:43
Postat av: Isabel

Men roligt att vi inte skriver om exakt samma saker ändå ;)

2009-03-07 @ 00:22:08
Postat av: Hasse

Peter - en riktig klassiker vad gäller supportrar i Lysekil.

Är det Vitlycke som gjort brickan?

2009-03-07 @ 01:56:26
Postat av: Hartvig

hörde ett rytkte som säger att LFF:s mål med matchen idag mot KIF är att få med sig ett bättre resultat än sist de var i kungshamn (för de som inte vet så slutade matchen 7-0 !! till KIF)

See you out there!!

2009-03-07 @ 07:01:49
Postat av: Joelano

Hasse// Tror den är gammal. Det går rykten om att du också fått äran att bära den för några år sedan...



2009-03-08 @ 10:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback