Lugn helg

Igår blev det fotboll i Kungshamn tillsammans med mina vapendragare Isabel och Alikan samt Peter. Vi förlorade tyvärr med 4-3, men resan blev totalt sett lyckad ändå.



Jag hade uppdraget att fota matchen för LP. Något jag än så länge är rätt kass på.


Mina reskompisar värmde sig med oboy. Inte fel.

När fötterna tinat upp vid ungefär åtta på kvällen så drog jag ut till Bacon där ett stort gäng i laget samlats för lite förfest. Jag var nykter och lam så jag åkte hem redan vid elva. Tyvärr var jag inte tillräckligt taggad för utgång denna helg.



Efter en rafflande omgång av TP blev det lite Wii.

Söndagens anslagstavla

[x] Vakna

[ ] Vakna ordentligt

[ ] Rehaba låret i Gullmarsborg

[ ] Städa rummet

[ ] Raka mej
[ ] Ladda batterierna inför en ny vecka



Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kolla här ifall Joel har mobilbloggat: http://joelano.blogspot.com/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback