Youtubeafton

Det har varit lite av en klassisk helg. Match, fest, Sjökanten och en söndag i pianots tecken.


En stor skillnad som jag känt den senaste tiden är att helgerna går så förbannat mycket fortare i och med att jag nu slutar vid 17.00 på fredagar. Detsamma gäller vardagen i och med att jag har ett grymt roligt jobb. När jag jobbade på H-fönstret var det lite mer av mentaliteten himmel eller helvete.


Då sniglade sig vardagarna sig framåt och helgerna var lite längre eftersom man då slutade vid 13.00 jämfört med 17.00 på LP. Då var söndagarna ångestfyllda inför en ny jobbvecka, idag har jag inte alls samma känsla.


Lördagen började med att se på LFF - Ödsmål, där vi vann med 4-2, underbart! På eftermiddagen och kvällen var 8-9 gubbar från laget hemma hos Conny i Hogstorp för lite Wormsturnering, TP, tjöt, mat och förfest.


Worms, vilken klassiker!



LFF:s A-trupp i en busskur i Hogstorp 22.28 lördag.


För vid 22.30 snåret tog vi nämligen bussen hem till vårat kära Sjökanten för lite röj. Var riktigt skoj på krogen denna gången faktiskt. Jag brukar annars tycka att det är roligare på förfesterna, men denna helg var det skoj på både och.


Kiss?


Hula bjuder på sig själv...


Ahl är alltid lika skön att festa med.


En flashback från Bulgarien. Alikan skulle skumma min öl och så gick det som det gick.


Jag gjorde samma misstag i Bulgarien för snart två år sedan. Världens underbaraste kort btw.


Kungarna.


Kompiskärlek.



Therese är alltid lika fräsch.


Some videos from the night...



Sjunger i micken...



Världens bästa danslåt.



Dåligt ljus, desto bättre drag.



Efter kanten gick jag, Isabel, Alikan och Lina hem till min och Willes lägenhet på Fridhem. Innan vi slocknade hade vi lite Youtubeafton och här kommer några av de roliga klipp vi såg på.








 






Idag har det varit piano. Efter en bakfyllepizza gick jag, Alikan, Isabel, Fylking och Lina upp till Slättevallen för att kolla LFF:s juniorerna när de mötte SAIS.


Ikväll har jag sett Liverpool krossa Aston Villa med 5-0! Helt magiskt så heta LFC är nu asså.



På tal om annat...


... på tisdag sticker jag, Fylking, Hula plus våra två nyförvärv Rodde och Hartvig till Götet för att se på The Hives. Kan bli grymt!


... jag måste raka min tofs i nacken snart igen, den börjar växa ut.


... grattis Christian Lycke som i veckan blivit pappa till Ebba. Pappa, det rr så roligt att jag blivit storebror.


... Chelski igen för Liverpool i CL, så sjukt tråkigt. Tur att vi inte har Riise kvar i laget...


... tack för en trevlig fest CC, den goe Bea-såsen skulle Skarven blivit avundsjuk på!



Degens låt: Hoffmaestro & Chraa - Highway man



Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kolla här ifall Joel har mobilbloggat: http://joelano.blogspot.com/



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tummen upp!

2009-03-22 @ 23:15:45
Postat av: Nisse i Bläsen

Å f-n. Jag som hade fattat att Du var storebror till Lycke!

2009-03-23 @ 06:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback