Om och om igen

Vissa saker är roligare att skriva om än andra. Precis så har det varit ikväll. Sitter just nu på jobbet och pillar med ett par artiklar som ska vara med i onsdagens tidning. Samtidigt lyssnar på gammal going som man bara blir så glad av att höra.

 

Den är ”Môcke bra” som Svennis hade uttryckt sig.





På tal om annat...

 

... tränade ett benpass i fredags. Träningsvärken sitter fortfarande kvar och jag kan berätta att det är en hård kamp varenda gång jag ska sätta mig på toasitsen.

 

... ett stort grattis till SAIS som tog hem dubbeln i årets inomhus DM. Jag tror mitt gästspel under förra måndagen bidrog starkt till segern. Ett särskilt omnämnande ska den spelande assisterande tränare, Stefan Alexandersson, ha som satte 1-0 i finalen mot Myckleby, haha.

 

... imorgon tänkte jag se ”Bröllopsfotografen” på bio. Den ska tydligen vara grymt rolig.


 



... nu ska jag ta bilen hem till Valbogatan. Home Sweet Home.


//
Joel


Kommentarer
Postat av: Alex

Läste också om Stefan Alexandersson i tidningen, haha! :D Matchens lirare ;)

2009-11-24 @ 11:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback