Se you later Aligator!

Egentligen hinner jag inte skriva, men jag gör det ändå – tidsoptimisten inom mig är i farten.

 

Dagens anslagstavla

[x] Betala räkningar

[ ]  Duscha

[ ] Systemet

[ ] Till LP

[ ] Träna

[ ] Tipsextra

[ ] Fest

 

På tal om annat…

 

… det är många som önskar en ny videoblogg. Ska se vad jag kan vaska fram nästa vecka.

 

… 14.30 Liverpool – Everton, 17.00 Arsenal – Chelsea, Real Madrid – Barcelona. Tråkig söndag!

 

... idag fyller Tipsextra 40 år. Grattis!

 

… Sommarskor i ishallen är ingen hit i slutet på den tredje perioden. Kollade Viking – Borås igår. Niclas Carlsson avgjorde, helt fri, pang!


… har fått köpt mig ett gymkort på Kraftsport, de kallar mig redan för Hulken.


… i nästa vecka får jag ta tag i mig själv och beställa en ny telefon. Det står mellan två stycken. Men vet inte vilken jag ska välja.

 

Nu vet jag däremot att jag måste slänga mig i duschen, springa in på systemet, lämna kameran på LP innan jag ska träffa Fredrik 13.30 för lite rehab-träning.

 

Se you later Aligator!

Kommentarer
Postat av: Simon

Har hört att just mattes variant av iphone är bland dom bättre! enda nackdelen, iaf som ja hört, ska vara kolfiberflisor i örat!;)

2009-12-03 @ 21:23:29
Postat av: Joel

Jag har också hört talas om Mattes problem :D



Med min klumpighet så har jag säkert samma besvär inom någon månad...

2009-12-04 @ 01:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback